Bila Aku Jatuh Cinta

Saturday, November 27, 2010

CeRiTeRA HuJuNg MiNgGu

27 nov 2010(3.15pm,asrama ilpnt)

selendang purple n cadbury hazel nut
fuh,dah agak lama xtulis kat blog ni...er 2 3 hari la jgk rsanya,sibok ckit dgn kelas..so hari ni..wah wah..aku dapat hadiah la,selendang dgn coklat cadbury hazel nut,my fav..dah lama x makan coklat ni..tq sbb bg kat aku.mengenai blog dia,aku xkan kacau ckit pon,bukan hak aku nak kacau apa dia nak tulis..setuju x??aku xkisah pon dia nak tulis apa,asalkan dia hepy sbb setiap apa yang terjadi 2 ada hikmahnya oke =)
sambil2 aku dok menaip ni,jom la makan kopok "potato chip" baru ja beli kat dak junior,baru wat bisness kopok..all da best yaw...hehehe..sambil 2 jgk aku layan jiwa sat smbil dengaq lagu kat hp aku,lani lagu perfect (simple plan).hujan renyai2 kat luar 2,angin sepoi2 bahasa..cewah..hehe..Romet aku dok wat apa ek?? sat tgk..owh..dia dok on9 ja..actually dah agak lama x berhujung minggu kat asrama ni,ternyata bosan sangat na..tp xpa la,lg pon dah xlama dah pon nak ada kat cni,lbh kurang 2 minggu ja lagi,pas2 habis la..sure rindu nnti kat suasana asrama walaupon kadang2 sangat anoying ,watever la...semua ni pengalaman jgk..La ish !!! awat semua lagu yang aku dengaq ni berkaitan ja dgn apa yang aku dok merapu ni..pelik toi..

bungkusan pertama kopok potato chip aku dah habis,so nampaknya bungkusan yang ke2 sedang memanggil2 plak...heheheheheheehh..   =) actually dah lama dah x makan kopok,skali skala dapat,nikmat jgak..hahaha..
erm...bangun ja pg td dengan senyuman,rs hepi sangat sbb dah melepasi saat2 yang menyedihkan semalam.apa2 pon aku akan cuba yang terbaik utk tlg DIA berubah,bg semangat kat dia..aku sayang dia oke =) kita sama2 usaha utk jadi yang terbaik utk diri masing2 taw..INSYALLAH...aish...hujan ni makin lebat la plak..time2 mcm ni kalau tidoq,wah mmg best la..tp nak exam dah,kena stdy la.. wish me luck ya ..

PEN OFF (nak p main hujan sat hehehe) 
(3.49pm)

No comments:

Post a Comment